sándor87
2016-02-10 10:32:58
pl.megemlítettem a Horthy rendszert,hogy jobb volt,mint a mostani!Válassz rá,ott is loptak, Horthy a rokonságot,családot rakta be jó állásokba.
sándor87
2016-02-10 10:24:07
A tegnapi műsorhoz!Sok emberrel beszélgetek,90%-a azon a véleményen van,hogy akármilyen rendszer lesz úgyis lopni fognak akik közel vannak a tűzhöz.Meg még azt,hogy mindenki a barátait,családját,meg a rokonságát támogatja,és nincs abba semmi különös amit Orbán csinál,hogy dobálja havonta a milliárdokat Mészárosnak.Most mit lehet kezdeni??
Topi
2016-02-10 06:57:03
Topi
2016-02-09 22:36:54
Lehel
2016-02-09 21:51:03
Kedves Mindszentiöcsi !
Nekünk, - pontosabban azoknak, akik képesek voltunk önállóan felépíteni és működtetni gazdasági életünket , , mint pl. kisiparos,gazdálkodó...stb.- borzasztó elképzelni, milyen görcsöket élhetnek át azok, akik erre az önálló életvitelre nem képesek.
Nézzük a pedagógusok problémáját ! Máshoz nem értenek, csak a tanításhoz.
Nyilván mindent elkövetnek, hogy NE VESZÍTSÉK EL BIZTOS MEGÉLHETÉST JELENTŐ munkahelyüket, ezért az az érdekük, hogy "gazdálkodjanak" a gyermek "anyaggal", azaz a gyermekek létszámával. Ez pedig azt jelenti, hogy együttműködve az ovikkal is úgy iskoláznak be, illetve úgy buktatnak,vagy engednek tovább gyermekeket, hogy lehetőleg ne kelljen osztályokat megszüntetni. EZ ugyanis az elsőrendű érdekük. Vannak minimális és max. keretszámok az osztálylétszámra, de ha nem tudnak felállítani annyi osztályt, amennyi előző évben volt az iskolában, ha ehhez csak pár gyermek hiányzik, akkor bizony vagy bukik, vagy továbbmegy az is, akinek érdeme szerint nem kellene buknia, vagy éppen buknia kellene.
A termelési eljárások technikai fejlődése nagyon gyorsan csökkenti a fogyasztási tömegcikkek előállításához szükséges munkaerő igényt, így más foglalkozási ágakban is ismerős a probléma, ezért bizony az átlagos polgár már nem is háborodik fel - talán - ezen a szemléleleten...ezt hozza a globalizáció-mondják.
Csak egy szűk csoport az amelyben van annyi önbecsülés, bátorság és kitartás, aki nem várja meg, hogy " feleslegessé váljon,hanem önálló utat keres. Persze rengeteg FELESLEGES akadállyal kell megküzdenie. Egy tanult apehes ismerőssel beszélgettem, aki - magas szintű ellenőr - annyit mondott,hogy " semmi pénzért nem lenne vállalkozó ma Magyarországon" Persze látja azt a kanosszajárást, amit főnökei parancsára végigjáratnak a jobb sorsra érdemesekkel.
Persze pontosan ezért engedelmeskedik főnökeinek és az élhetetlen trv-knek, hogy ne rúgják ki, mert esetleg akasztanák a hóhért.
Topi
2016-02-09 14:37:37
A TÖRTÉNELMI MAGYARORSZÁG VÁRAI
Menj a nagy Magyarország térképre, csodákat fogsz látni.
Az egér mozgatásával megjelenik, hogy hol jársz, alaprajzokat
nézegethetsz, történelmet olvashatsz.
Mindezt nagyon igényes kivitelben.
A megjelenő kis térképre kattintva új ablakba letöltődik a választott térkép.
A jobb felső sarokban megjelenik egy navigációs térkép és a nagyítási
lehetőség - kiváló segítséget nyújtva programok tervezéséhez!
A vár- és templomikonok aktívak.
http://jupiter.elte.hu/terkep+lista2.php
mindszentiocsi
2016-02-09 08:17:29
Idézet,Barteli2-től: Már számos iskolában a tanárok nem azt nézik, hogyan fenyegessék/ösztönözzék a diákot tanulásra a buktatással,
hanem, hogyan kérdezzenek a gyerekektől, hogy ne kelljen megbuktatni őket tömegesen. . Kedves Pedagógus Társadalom! Miért nem vetitek ki magatok közül a gyermekeinket elrontó kutyaütőket? Ehhez minden jogotok meglenne,sőt továbbmegyek ez kutya kötelességetek is! . Horror- film: A Hibás Termék Bosszúja! Alcím: Mit Tettetek Gyermekeinkkel?
https://www.youtube.com/watch?v=PyMhBoqjAvk
Topi
2016-02-09 05:28:32
Topi
2016-02-09 05:08:09
barodza
2016-02-08 23:37:42
Topi
2016-02-08 19:35:11
http://magyaridok.hu/velemeny/v4-ek-es-migransvalsag-330544/
Vagyis a mai, viszonylagos nyugalom a kelet-közép-európai népek között tragédiák tömegének lezajlása után állt elő. Ez a folyamat teremtett viszonylag homogén nemzetállamokat Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon, illetve stabilitást a többség és a kisebbség viszonyában Szlovákiában, Romániában vagy Szerbiában. A huszadik században végbement etnikai tisztogatások emlékei elevenen élnek ezekben az országokban, ahol azonban a hamu alatt gyakran most is izzik a parázs, például a többség és a cigány kisebbség között Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.
Hogyan hihetik az EU és mindenekelőtt Németország vezetői, hogy ez a nemzetiségi és vallási ellentétektől szabdalt, s mellesleg Nyugat-Európához képest gazdaságilag elmaradott térség új, eddig ismeretlen etnikumú közel-keleti csoportokat képes integrálni és asszimilálni? Amelyek tagjai olyan vallás térítőiként lépnek fel, amely ellenséges viszonyban áll a zsidósággal és a kereszténységgel? Ha az egykor gyarmatbirodalommal rendelkező Franciaországnak vagy Nagy-Britanniának gondot okoznak az iszlám nevében lázadó tömegek, hogyan boldogulnának ennek a problémának a megoldásával a visegrádi országok?
A „kisállami lét” nyomorúságát mifelénk nem kis mértékben a nemzeti lét veszélyeztetettségének tudata okozta. A XX. században a térség országai még a nemzethalál rémével küszködtek, pedig csak nemzeti függetlenségükről, illetve önálló érdekeik érvényesítéséről kellett lemondaniuk a Szovjetunió javára, társadalmaik etnikai struktúráját nem fenyegette veszély. A közel-keleti és afrikai migránsok tömegei láttán a visegrádi országokban a legrosszabb félelmek és előérzetek élednek újjá. Különös tekintettel arra, hogy a belügyeikbe egykor oly könyörtelenül és önpusztító módon beavatkozó Németország most újra megmondaná nekik, ezúttal nem a nacionalizmus, hanem az emberi jogok nevében, hogy kiket fogadjanak be, csak azt nem hajlandó közölni, hogy pontosan mekkora tömegről lenne szó.
Csaba
2016-02-08 18:05:35
Csaba
2016-02-08 15:51:42
Topi
2016-02-08 10:08:10
Barteli2
2016-02-08 09:21:47
Tankötelezettség felemelése 18 -ra az kifejezetten káros! Ez azokat érinti akik egyébként sem tanulnak és csak züllesztenek.
Példa: Kétszer bukott 16 éves gyerek 14 évesek közt terrorizál. 18 évesről már ne is beszéljünk..
Már számos iskolában a tanárok nem azt nézik, hogyan fenyegessék/ösztönözzék a diákot tanulásra a buktatással,
hanem, hogyan kérdezzenek a gyerekektől, hogy ne kelljen megbuktatni őket tömegesen.. :-(
Topi
2016-02-08 07:25:49
tkatalin
2016-02-07 20:51:18
tkatalin
2016-02-07 20:51:15
tkatalin
2016-02-07 20:44:00
Topi
2016-02-07 19:50:33