Topi
2013-07-06 15:40:21
NOÉ BÁRKÁJA
ÍGY SZÓLT AZ ÚR NOÉHOZ: "Fél év múlva megnyitom az ég
csatornáit és addig fog esni, míg a Földet el nem lepi a víz.
De szeretnék megmenteni néhány jó embert és minden
állatfajból egy párt, ezért építs bárkát!"
EGY VILLÁMLÁS UTÁN A TERVRAJZ OTT FEKÜDT A FÖLDÖN.
Fél év múlva elkezdett esni az eső, de az Úr legnagyobb megdöbbenésére
Noé csak ült szomorúan a kertjében, bárka sehol.
- DE NOÉ, HOL A BÁRKA? - KÉRDEZTE FELHÁBORODVA.
- URAM, BOCSÁSD MEG NEKEM, DE FELMERÜLT NÉHÁNY IGEN NAGY PROBLÉMA:
1. A hajóépítéshez engedélyt kellett kérnem, mert a terveidet nem fogadta el
a Hajóépítési Hivatal Műszaki Osztálya, ezért több mérnököt is fogadnom
kellett az áttervezéshez.
2. A szomszédom feljelentett, hogy nem a rendezési tervben megengedett
tevékenységet akarok folytatni a kertemben.
3. Nem tudtam fát szerezni, mert a fülesbagoly életterének megőrzése
érdekében fakivágási tilalmat rendeltek el.
4. Ahogy elkezdtem begyűjteni az állatokat, beperelt egy állatvédő egyesület.
5. A Katasztrófavédelem közölte, hogy nem építhetem meg
a bárkát, amíg nem készíttetek egy hatástanulmányt az özönvízről.
6. Ezután konfliktusba kerültem az Esélyegyenlőségi Hivatallal az ügyben,
hogy mennyi hátrányos helyzetű kisebbségi etnikumot viszek magammal.
Ennek az lett a vége, hogy lefoglalták a félkész bárkát.
7. Amikor el akartam hagyni az országot, közölték velem, hogy adótartozásom
van, így nem mehetek sehová.
Most úgy ítélem meg Uram, hogy körülbelül még 100 év kell a bárka elkészítéséhez.
EKKOR ELÁLLT AZ ESŐ, ÉS KISÜTÖTT A NAP.
- Úgy döntöttél Uram, hogy mégsem pusztítod el a Földet? - kérdezte Noé bizakodva.
- NINCS RÁ SZŰKSÉG, - MONDTA AZ ÚR. - MEGOLDJÁTOK MAGATOK!"
Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos
amatőr készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.
HunorMagor
2013-07-06 15:02:28
III. JÉZUS ÉLŐ ISTENE, AZ ATYA ÉS A ZSIDÓ ÚR, JAHVE
"És a világosság a sötétségben
fénylik, de a sötétség nem fogadta be azt."
(János ev., l, 5.)
"Jézus mondta: Aki fölismerte a világot, egy hullát talált, és aki egy hullát talált, a világ nem méltó hozzá.."
(Az evangélium Tamás szerint, 56.)
A legfontosabb kérdés, ami a vallásokat és világnézeteket megkülönbözteti, sőt, két ellentáborra osztja: a gonosz, az ördög eredetéről és a teremtésről vallott felfogásuk.
A zsidó vallás egyik leglényegesebb tanítása: az egyetlen Jahvétől származik a rossz is, és ő királyként uralkodik a népén és a Földön: "Mert az Úr [Jahve] felséges, rettenetes; nagy király az egész földön" (Zsolt 47,3.), "Az Úré [Jahvéé] a föld s annak teljessége; a föld kereksége s annak lakosai." (Zsolt 24,1.) - mondják a júdai eredetű zsoltárok. Ezzel ellentétben Jézus elítélte e világ uralkodóját, (Ján.ev 12,31) és azt mondta, hogy rajta nincs hatalma (Ján.ev 14,30). Máté evangéliumában pedig azt olvashatjuk, hogy amikor Jézust megkísértette az ördög, Jézus nem vonta kétségbe, hogy a Sátán e világ uralkodója: "Az ördög magával vitte őt egy rendkívül magas hegyre és megmutatta neki a világ összes királyságát és azok dicsőségét és azt mondta neki: ,Mindezeket neked adom, ha leborulva imádsz engem.' Jézus akkor így válaszolt neki: ,Távozz tőlem, Sátán'." (Máté 4,8-10) Mindebből világosan kiderül, hogy Jézus azt az Urat, akit a zsidók a világ (a föld) királyának tartottak, Sátánnak nevezte és elutasította. János evangéliumában Jézus arra is utal, hogy az ő kivégeztetése az ördög műve lesz: "Nem sokat beszélek már veletek, mert jön a világ fejedelme."(14,30.) Jött a világ ura, jött a vérszomjas emberölő és hazug, hogy meggyilkoltassa a Megváltót, az Atya fiát, aki soha nem ölt, de halottat támasztott fel és csak igazat szólt. Ellenben: "Íme adott az Úr [Jahve] hazug lelket valamennyi prófétád szájába." (1 Kir. 22, 23) Máskor ugyanez az Úr [Jahve] rossz szellemet(!) küldött Saulra, hogy azzal gyötörje (1 Sám 16, 14.). Az ótestamentumi júdaista felfogás szerint tehát az Úr a rossz és hazug szellemek küldője, és a rossznak, a sötétségnek a teremtője is. Bizonyítják ezt Deutero Ezsaiás sorai is: "Ki a világosságot alkotom és a sötétséget teremtem, ki békességet szerzek és gonoszt teremtek; én vagyok az Úr, aki mindezt cselekszem." (45,7.) Megdöbbentő kijelentés, abszolút ellentétes a jézusi tanítással. Jézus azért jött el, hogy megváltson a gonosz hatalmából, hogy az embereket e világból a mennyei Atyához felvigye. Aki ezt nem érti meg és nem fogadja el, az nem lehet keresztény, az nem a jézusi Úton jár. Jézus az Isten országát hirdette, és ezt a világot elvetette a világon uralkodó ördögfejedelemmel együtt.
A zsidók odáig mentek, hogy még azt is megtiltották, hogy valaki csak a jóért adjon hálát az imájában! (1) Pedig Isten nem lehet sem a rossz, sem a sötétség, sem a hazugság teremtője, mert ha az lenne, nem lenne Isten, csak egy tudathasadásos őrült. Ha tőle származna a betegség, a bűn, (a gonoszság), akkor hogyan lehetne ezek ellen, hogyan ítélhetné el ezeket? Élesen szemben áll az idézett zsidó és judeo-keresztény "Isten"-felfogással a jézusi igazság: "Ez pedig az az üzenet, amelyet tőle hallottunk, és hirdetünk nektek, hogy az Isten világosság és nincs benne semmi sötétség."(1 Ján. 1,5.) És "minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan felülről, a világosság atyjától száll alá." (Jak. 1,17.) Ellenben Jahve felhőben jelent meg, és a felhő az árnyék és a sötétség szinonimája, a pusztító elemmel kapcsolatos jelkép.(2)
A jézusi Atya a szeretet és nem a gyűlölet Istene, aki soha nem ad parancsot ölésre (ellentétben Jahvéval!), aki feltámasztja a halottakat, aki gyógyít (hiszen Jézus azt mondta, hogy ő és az Atya egyek, tehát Jézus gyógyításai, csodatételei, kijelentései egyben az Atyáéi is), aki az örök élet vizét nyújtja: a Világosság jóságos Istene. A jézusi és a zsidó istenképzet ellentétes tehát, és a gnózist kiirtó győztes judeokereszténység olyan vallásvegyüléket hozott létre, ami se nem jézusi, se nem zsidó igazán. Hogyha egy hordó borba egy pohár szennyvizet töltünk, akkor éppúgy szennyvizet kapunk, mint ha egy hordó szennyvízbe öntünk egy pohár bort. A gyalogszedret sem lehet egybeoltani a szőlővel. Ezért a judeokereszténység megalapítói egy második júdási (ördögi) árulást követtek el Jézus ellen, "istenné" emelve a gonoszság és hazugság Teremtőjét, a vérszomjas démont, e világ fejedelmét. A jó és a rossz, az igaz és a hamis, a világos és a sötét összemosása, összekeverése mindig a Gonoszt szolgálja, és a lehető legveszedelmesebb eltévelyedés. A magyar ősvallás (amelynek emléke fennmaradt a Szent László-legendában és megfestve is régi templomaink falain) egyértelműen a sötétség-világosság, a jó és a rossz küzdelmének tanán alapult, és régi szólásainkban, mondatöredékeinkben megmaradt annak az emléke (akárcsak rokonnépeinknél), hogy az anyagi teremtésben nemcsak részt vett a gonosz, de annak főszereplőjévé is vált, és minden rosszat ő bocsátott rá a világra. A gnosztikusok ugyanezt vallották, ezért üldözték öket a zsidóságon belül éppúgy, mint a szubjudaizmussal ötvözött győztes álkereszténységben. Világos, hogy az igazi keresztények a gnosztikus őskeresztények voltak, mint például a szkíta származású Markion, akit Tertullianus, a judeokereszténység egyik legjelentősebb teológusa gyalázatos módon támadott egy hosszú, szofisztikus álokoskodásokkal teli mocskolódó írásában (Markion ellen - Adversus Marcionem). Markion Lukács evangéliumának korai változatát és Pál apostol egyes leveleit fogadta el, minthogy csak ók ismerték az igazi, szellemi evangéliumot. Ez csak részben igaz, mert János apostol evangéliuma, levelei és Jelenései is híven adják vissza Jézus tanítását. Sőt, János még náluk is tekintélyesebb, hiszen szemtanúja volt az eseményeknek, és Jézus szeretett tanítványa volt. Markion szövegkritikai munkásságot is kifejtett, megtisztítva az evangéliumot a zsidózó hamisításoktól. Az Ótestamentumot pedig teljesen elvetette.
Lukács kánoni szövegéből kihagyták ezt a részletet, ami az úgynevezett proto-Lukácsban még benne volt: "Tiberius császár uralmának tizenötödik esztendejében, Pontius Pilátus helytartósága idején, Jézus Krisztus lement (az égből?) Kapharneumba, Galilea egyik városába. És a zsinagógában ezt tanította: ,Azt hiszitek-é, hogy azért jöttem, hogy a Törvényt és a Prófétákat beteljesítsem? Azért jöttem, hogy ezeket megszüntessem, s nem hogy beteljesítsem'." (3) Persze, ahogy Markion megállapította, később "a judaizmus védelmezői a szöveget meghamisították, hogy a Törvényt és a Prófétákat testesítse meg." (4)
Ugyanez történt Pál leveleinek kanonikus kiadásakor is: betoldásokkal judaista szemlélettel azokat is átdolgozták. De még így is az derül ki a szövegekből, hogy Jézus vallása az igazi Istentől ered, az irgalmas Atyától, amelyből az a következtetés is adódik, hogy a régi Törvény nem Istentől való, hanem a rossz szellemtől, amelynek a gonoszságát tükrözi. Jézus az Atya- Fiú kapcsolatot jelenítette meg, amelynek lényege a szeretet és a rokonság (egység), ellentétben a zsidó Úr (Jahve) vallásával, amelyben az úr-szolga viszony jelenik meg, aminek lényege az egymástól való idegenség és a hatalom. Jézust egyszer azért akarták megölni a zsidók, mert úgymond "az Istent is saját atyjának mondotta, egyenlővé tévén magát Istennel." (Ján. ev. 5,18.)
A "Mi Atyánk..."-ban benne van az a kérés, hogy "szabadíts meg a gonosztól." Ha Istentől (az Atyától) származna a gonosz, hogyan lehetne kérni, hogy szabadítson meg tőle? Akkor Istent arra kérnénk, hogy szabadítson meg Istentől. Tehát itt van az alapvető különbségek egyik legfontosabbika a zsidó vallás és az igazi kereszténység között: az előbbi azt vallja, hogy minden teremtett Istentől származik (ill. az Úrtól, Jahvétől), a gonoszság is, a gyilkosságra való felszólítás, a hazug és a rossz szellemek is; míg a keresztény, a valóban jézusi vallás szerint Istenben nincs semmi sötétség, semmi gonoszság, Istentől csak a jó jöhet, az igazság, a gyógyulás, az irgalom, a feltámadás, az üdv, a szeretet.
Basileides szír gnosztikus szerint "a zsidók istene a legalsó ég első angyala, aki a világot teremtette, hogy uralmi szféráját kiterjessze."(5)
A hívók megváltása a nous, azaz Jézus Krisztus megjelenése által történik, "aki a világuralomra törő zsidó isten uralmát megtöri." (6)
Jézus Atya-Istene, Él az istenek teremtője és királya, nem az embereké. Ahogy Jézus sem a Föld, a földi világ királya, hanem a mennyé. Ellenben Jahve, a zsidók Ura a történelmet irányítja, az embereken, a népeken uralkodik. Jahve e természete magyarázza meg azt is, hogy miként jöhetett létre a judaizmusban olyan sötét irányzat, amilyen a szadduceusoké volt. A farizeusok a szadduceusokhoz képest égi angyaloknak tűnnek, a két vallási párt egyébként élesen szemben állt egymással Flavius szerint. Az esszénus Keresztelő Szent János találóan " viperafajzatoknak" nevezte őket. A szadduceusok a zsidó hierarchia legfelső fokán álltak Jézus idején, egy szűk körű, gazdag, a hódítók iránt lojális haszonélvező rétegként. A Jézust halálra ítéltető tanács is szadduceus vezetés alatt állt. A szadduceusok szerint a lélek a testtel együtt elpusztul, tagadták tehát a lélek halhatatlanságát, valamint a túlvilági büntetéseket és jutalmakat. Tanaik tehát csak az evilági életet ismerték el, és tartották fontosnak, amely életben Jahve választottjai boldogulnak. "...a szadduceusok elvetették a ,predesztinációt', vagyis az ő felfogásuk szerint ha az ember kerüli a rosszat, vagy jót tesz, azt az ő érdeméül kell betudni." (8)
Ez a korrupt, megelégedett kiváltságosok kényelmes világnézete volt, az anyagba beleragadt, elsötétült elméjűek erkölcsi relativizmusa, ami logikusan összefügg a végzet, a túlvilág, a lélek tagadásával, azaz a tömény ateizmussal. Nehéz elképzelni a jézusi tanítással ellentétesebb felfogást a szadduceusokénál. Krisztus valóban eleven ellentéte volt a földi gazdagság és hatalom csúcsain lévő szadduceus főpapoknak. A szadduceus "vallás" esszenciális ördögimádat volt, "eredményét" (az Isten Fiának a kivégeztetését) tekintve mindenképpen az.
Donini szerint a frigyládában, "mely olyan vörös doboz volt, amilyenhez hasonlót később az arabok használtak, eleinte egy eleven kígyót tartottak, Jahve isten szimbólumát; ez az isten a sivatagban született."(9)
A Mózes által póznára tűzött rézkígyó is Jahve-jelkép lehetett, hiszen megtalálták a mását (13. kép) a midjániak timnai szentélyében, amely nagyon hasonlít a zsidók sátorszentélyére. (10)
Az ophiták az Édenkert kísértő kígyójában és Mózes rézkígyójában azonos princípiumot láttak, (11) de tévesen értelmezték, mert a Megváltóval hozták összefüggésbe. Valójában a paradicsomi kígyó ellopta a halhatatlanság gyümölcsét az ős-embertől, és átalakította evilági ál-halhatatlansággá, amit a szexualitás tart fenn. A kígyó mindenképpen alvilági lény, a sötétséggel és a vizekkel kapcsolatos, akárcsak a Hold. Az is lényeges, hogy Jahve környezetében szeráfok tartózkodnak. (Ézs. 6,1-2.) A szeráf név a héber száráf szóból ered, ez eredetileg a kígyók égető marását és a mérgeskígyót jelentette. (Vö. latin serpens=kígyó, serpor csúszik-mászik, kanyarog, kígyózik.) Még "Ezékiás idejében is füstölő áldozatot mutattak be a jeruzsálemi templomban felállított rézkígyónak."(12) (2 Kir. 18,4.) A szeráfok tehát kígyószerű szárnyas csodalények. Míg Jahvénak véres áldozatokat hoztak a papjai, addig a jézusi eucharisztia, azaz a véres áldozatokkal való szakítás a megtisztulás eszményének felel meg. Vértelen áldozatot Jézus előtt Palesztinában Káin, majd Melkizedek mutatott be. Káin esetében a júdaista bibliaírók (ill. átírók) meghamisították az eredeti történetet: Káinból, a kánaáni földműves őslakók képviselőjéből faragtak "gyilkost", míg a Jahvénak véres áldozatot bemutató nomád állattenyésztő Ábelból "ártatlant". (A róluk szóló bibliai rész jahvista, kizárólag az Úr megnevezés szerepel benne.) Már az esszénusok (a qumrániak) számára is fontosabb volt a Szentlélek, "mint az összeégett hús és mint a feláldozott zsír". Az 50., valószínűleg izraeli eredetű zsoltár az igazi Isten- tiszteletről szól:
"Aki tisztel engem,
az a hódolat áldozatát hozza!
Az egyenes lelkűeknek megadom,
hogy lássák Isten üdvösségét. "
Jézus is erre utalt, amikor ezt mondta: "igazi imádói lélekben és igazságban imádják az Atyát." (Ján. ev 4, 23.)
Érdekes Jahve megjelenése az úgynevezett egyiptomi csapásokban is, melyekben a legszörnyűbb fekete mágiát gyakorolta. Mózesnek ezt mondta: "ez lesz a bizonyíték számodra, hogy én Jahve vagyok: rácsapok a vízre a botommal... [amelyet kígyóvá változtatott!], s az vérré változik. A halak elpusztulnak a folyóban s ettől a folyó úgy fog bűzleni, hogy az egyiptomiak az undortól nem tudják majd meginni a vizét." (Móz. IL, 7, 17-18.) Majd Jahve sorra alvilági állatokat zúdított rá Egyiptomra: békákat, szúnyogokat, legyeket (bögölyöket!), sáskákat, majd dögvészt, fekélyt, jégesőt, sötétséget. Végül így nyilatkozott meg: "Ezt mondja az Úr: éjfélkor[!] végigvonulok Egyiptomon. Minden elsőszülött meghal Egyiptom földjén." (Móz. IL, 11,4.) Mindezeket a csapásokat csak a pokol ura bocsáthatja rá az emberekre a finnugor- türk és sumér hit szerint: a kígyók, békák, szúnyogok, legyek, sáskák éppúgy az Alvilág urának teremtményei (14.kép), mint a dögvész (pestis) és más betegségek (fekély); Jahve éjféli megjelenése (az éjfél a boszorkányok, a démonok ideje, amikor a Nap mélyponton van) és az, hogy tapintható sötétséget képes teremteni, szintén alvilági és nem égi istenségre utal. Így érthetővé válik, miért gyűlölte annyira Jahve Baál (magyar: Bél) istent, aki harcban győzte le a gonosz megtestesítőjét:
"Mert te vágtad ketté Lótánt, az ősi kígyót,
Te ölted meg a ravasz kígyót. " (13)
(Egy ugariti eposzból.)
De az igazi Isten is megjelent az Ótestamentumban (igaz, észrevehető a leírásban a jahvista és az elohista elem összedolgozása), amikor például Mózes az Isten hegyén, a Hóreben járt (a Szinaival azonosítják, pedig az ároni hagyomány szent hegye is lehetett), "megjelent neki az Isten angyala a tűz lángjában, egy égő csipkebokorban" (Móz. II, 3,2.). Akkor "Mózes ezt mondta Istennek: `Ha megérkezem Izrael fiaihoz és így szólok hozzájuk: Atyáitok Istene küldött, akkor majd megkérdezik: mi a neve? - mit feleljek erre?' Isten ezt válaszolta: `Én vagyok, aki vagyok.' Azután folytatta: ,Így beszélj Izrael fiaihoz: Aki van, az küldött engem hozzátok'." (Móz. II, 3,13-14.) Aki van, az egyetlen valóban (örökké) Élő, a létező. A van csupán a fény másik neve. És ahogy Jézus mondta: "aki az Élőből él, nem fogja meglátni a halált." (Az evangélium Tamás szerint, 111.)
Topi
2013-07-06 14:44:44
Topi
2013-07-06 14:22:16
Szabó Ferenc
2013-07-06 13:50:14
Egyetlen gond, hogy ez a hir az Ángyán-Vona találkozórólfebruár 6odikai és utána semmi nem történt. Tehát arra kell a nemzeti pártokat terelni, hogy üljenek le ismét.
Lehel
2013-07-06 13:48:51
Kedves Sári !
Nem tudom Ti ott mit tudtok, én itt, vidéken lek és számomora nem evidencia- nem szokásos - az, ami Bpesten történik.
Engem is aggaszt, hogy NEM LEHETEK FELHŐTLEN BIZALOMMAL BIZONYOS SZÁRMAZÁSÚ CSOPORTOK FELÉ, UGYANAKKOR Dr.M.K.. szerintem sok jó dologra hívja fel a figyelmet, olyanokra, amire a "pestiek" már nem is gondolnak.
Ha más érdeme nem is lesz, ennyi mindenképpen van és ez sem kevés.
Az persze más ügy, hogy bizonyos vezetői felelősséggel járó posztokra, ahol mód van a közjogba bele avatkozni, kiket bízunk meg, hogy nevünkben járjanak el.
Szerintem a mende- monda nem elég egy ilyen súlyos bizalmi kétség megalapozására.
Üdv
Anikó3
2013-07-06 13:31:02
Na végre megértették, h Ángyán nélkül nem lehet földügyben nyilatkozni. Mennyivel jobb lett volna a földtörvény szavazása előtt megtenni. Ugyanez a helyzet Káslerrel, nélküle nincs devizahiteles ügy. Arra kérlek benneteket, h tegyetek félre minden pártérdeket és csk a magyar ügyre figyeljetek. Ha ezt megtudjátok tenni, nem lesz itt sem egy rossz szó és együtt tudunk küzdeni.
Anikó3
2013-07-06 12:43:47
Egy Jobbikosnak
Mond ki nyiltan: inkább vesszen el Magyarország, akkor sem állsz Ángyán vagy Kásler mellé mert ez a pártutasitás. Lássunk világosan, a szavaid ezt jelentik. Viszont a nemzeti többség nem így gondolkodik, ezért lesz Magyarország. Sztem abba kellene hagyni ezt az áskálódást, és csak nemzeti ügyekre figyelni. Ha földügy akkor Ángyán, ha deviza, akkor Kásler.
Anikó3
2013-07-06 12:09:20
Most néztem vissza, jól mondta Kis Tibor, földügyben Ángyán, devizaügyben Kásler tudott legtöbb embert megmozgatni. A nemzeti ügyet ők képviselik, melléjük kell állni mindenkinek. Tegéytek félre a pártsovinizmust és vilgositsátok föl az embereket. A próbatétel a jobbikosoknak a legnagyobb mert pártjuk vagy hazájuk között kell választani. Én már öt jobbikost kivittem káslerre, ennél többet nem tehetek.
Sári
2013-07-06 12:04:31
Kedves ferko,
lehetne, de nem az. A fővárosi frakcióban mindenki tudja ezt, ne tegyetek úgy mintha most értesülnétek róla, évek óta köztudott, aggódtunk is miatta eleget. Nagy játék az amit velnk tettek, most menteni kell a magyarokat.
Sári
2013-07-06 11:11:11
Kedves Lehel!
Magad mondtad el a kapcsolódás módját, a Svarc-Fekete váltás köztudott, ez tette lehetővé anak idején a liberális oldalon Morvai európai tisztségeit. Lehet szépiteni református és görögkatolikus rokonsággal, ám a lényeg nem ez, hanem a Fekete féle zs vonal, amitől minden ajtó kinyilt. Ezért nem lépett be a pártba, ám alvóbombaként bármikor felrobbanhat és fel is fog, amikor eljön az ideje.
Lehel
2013-07-06 10:49:24
Kedves Sári !
Kérlek áruld el, miből gondolod, hogy Morvai Krisztina a népáruló Fekete János unokája lenne !
Igaz, hogy az Édesanyját Schwarc Klárának hívták, de lehettek névrokonok is...A másik ágról a Nagypapája református lelkész volt tudtommal.
Topi
2013-07-06 10:48:55
Kedves Imi! Ez a mondatod sajnos nem teljesen helyes:
"Neked Lisbet van hazád, Magyarországnak hivják." Ez sajnos a rengeteg csuszómászó miatt már rég nem igaz, mert sajnos ez már Ma-gyarmat!
De a fölöslegesen rágott csontokhóz egy kis kiegészítés: Az ügynök visszatér - utolsó levél Szegedi Csanádnak
http://m.cdn.blog.hu/jo/jobbegyenes/image/szegedi_mancs.jpg
"Kezdjük mindjárt a közepén: te a Magyar Narancsnak adott interjúban azt mondod, volt egy „srác a Jobbik sajtóosztályáról", aki „azzal vigasztalt", hogy a dédapja cigányprímás volt, de ezt „csak neked mondta el". Ez a srác én voltam. És persze nem te volnál, ha nem hazudnál legalább egy kicsit ebben is. Mert nem „csak neked" mondtam el, sokan tudják ezt - veled ellentétben én ugyanis soha nem titkolóztam, hazudoztam, és vesztegettem, hogy titokban tartsam. Igen, dédpapa cigányprímás volt, aki becsületesen zenélt egy életen át, soha egy ezüst kanalat sem emelt el – veled ellentétben, aki egy korrupt, hazug senkiházi lettél. Én pedig soha nem éreztem úgy, hogy közösséget kellene vállalnom azzal a több százezer parazitával, akik szégyent hoznak az ő emlékére is - ellentétben veled, aki harcos anticionistából Izrael gerinctelen seggnyalója lettél."
http://jobbegyenes.blog.hu/2012/10/25/van_meg_lejjebb_szegedi_csanad_csupan_a_tisztelet_hangjan_szol_izraelrol
Imi
2013-07-06 09:09:23
Nemrég mondta Kubinyi Tamás h a tanitványa Hossó Andrea az anyaföldvédelmi program ügyvivője. Benne vannak a civilek és gazdák, végre kezdődik valami. Tudtok valamit arról, h Ángyán prof benne van?
Régi Jobbikos
2013-07-06 08:58:05
A magyar pártok tagsága az mszmpből nőtt ki, amig nem lesz nemzedékváltás, addig viseljük a bélyeget. A váltani nem képeseknek hátra kellene lépni
Topi
2013-07-06 08:13:59
Borsodi
2013-07-06 07:18:38
A linkké átalakítás nem jól sikerült, az alábbi sort tessék átmásolni a böngészőbe:
hu.metapedia.org/wiki/Magyarországi_közéleti_zsidók_teljes_listája
"Szakértők" kiválasztási szempontjai az ország élén. :(
és érdemes lementeni is az oldalt.
Borsodi
2013-07-06 07:06:41
Borsodi
2013-07-06 06:59:24
Topi, ha már "megszólítasz" valakit, akkor miért nem tudsz válaszolni Neki?
"Egy Jobbikos", miért csak ugyanazt szajkózod állandóan, miért nem válaszolsz a Jobbikosoknak szánt, Benedek kérdéseire?
A választ meg is adtad az előző írásodban: ide csak "tiltakozni" és "sározni" jársz a beírásaiddal, amivel a szándékosan lejáratod a Jobbikot. Miért beszélt többes számban?
ankica
2013-07-06 02:52:59
Imi, Lisbeth-nek írt soraiddal teljes mértékben egyet értek. Saját, és más esküvőjére sem ildomos nem tiszta cipőben elmenni !