miskolcilaci
2015-05-23 00:58:23
miskolcilaci
2015-05-23 00:52:46
A Hold egy mesterséges égitest?! - Balogh Béla, Jakab István.
https://www.youtube.com/watch?v=AoklrQ3Y0a4
Hollow earth strange photos.Üreges a föld? Furcsa képek.
https://www.youtube.com/watch?v=ekDWZzWUG3s
Őszintén a szabad kereskedelmi egyezményekről.
https://www.youtube.com/watch?v=QUH2oNkx-eU
Meg nem erősített információk szerint az ukrán nácik, kivégezték a Donbasszi zászlóaljnál szolgáló rendőrt, és a terhes feleségét.
Figyelem, csak erős idegzetűeknek!!!
http://news-front.info/2015/05/21/18-kazn-opolchenca-i-beremennoj-zhenshhiny-predpolozhitelno-batalonom-donbass/
"Ismerős forgatókönyv" összecsapások Kijevben, és Melitopolban.
Az ukrán főváros tömeges tiltakozás résztvevői, az úgynevezett "pénzügyi függetlenség" fellépése miatt majdnem erőszakba torkollott. Tiltakozók gumiabroncsokat gyújtottak föl, egy ponton, összecsaptak a rendőrséggel az aktivisták.
https://www.youtube.com/watch?v=4eGe9Zqj7NI
https://www.youtube.com/watch?v=g-gIiX3y6hs
http://novorossia.ws/news/42210-stichki-v-kieve-i-melitopole-2005.html
Régi, de aktuális:
A TV, = elmemanipuláció agymosás. Szabályozzák a gonosz Illuminátusok. 666.
https://www.youtube.com/watch?v=ekDWZzWUG3s
Topi
2015-05-22 07:33:01
Topi
2015-05-22 07:15:40
Topi
2015-05-22 07:13:51
EGY JÓ HÍR
Magyar író nyerte a 2015 Man Booker Prize díjat
Innovatív magyar író Krasznahorkai László ma este bejelentette a győztese a hatodik Man Booker International Prize egy díjátadó ünnepségen a Victoria and Albert Museum, London.
A Man Booker International Prize elismeri egy író vagy őt eredmény fikció. Worth £ 60,000, a díjat kétévente ítélik oda, hogy egy élő író, aki megjelent fiction vagy eredetileg angolul vagy akiknek a munka általában rendelkezésre fordítás, angol nyelven.
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCYQ7gEwAA&url=http%3A%2F%2Ftranslate.google.hu%2Ftranslate%3Fhl%3Dhu%26sl%3Den%26u%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.themanbookerprize.com%2Fman-booker-international-prize-2015%26prev%3Dsearch&ei=YrFeVejHDIKuU-bdgPgM&usg=AFQjCNGyGfHNXtwm_A0RiPRYjnnHzEKlHA&sig2=grrYlJq9vJH6Q7ip37ZGGQ&bvm=bv.93990622,d.d24
http://www.presstv.ir/Detail/2015/05/21/412116/Laszlo-Krasznahorkai-2015-Man-Booker-Prize
miskolcilaci
2015-05-22 06:18:35
Hogy mennyire is beteg ez a világ. Ahogy látom, van lejjebb is.
A "teleszart" tányérok után itt az újabb "műalkotás" A Nagy vaginafal! "Az élet sója című alkotásba belekomponálta a saját megmerevedett péniszét is."
Az "alkotó" külső megjelenési formája alapján könnyen beazonosítható: A holotúlélők leszármazottjának csoportjában található.
Emlékszik, hogyan jutott eszébe az a kissé bizarr ötlet, hogy női nemi szervekből emeljen kínai nagy falat?
2006-ban a londoni szexmúzeum felkérésére készítettem egy nemi szervekből és mellekből álló, nagyméretű gipsz domborművet. Az élet sója címet adtam neki. 17 másik között belekomponáltam a saját megmerevedett péniszemet is.
Mindannyian szeretnénk tudni, hova tartozunk
Forrás: Jamie McCartney
Ez volt az első alkalom, hogy a saját péniszemet összehasonlíthattam másokéval. Ilyen az emberi természet, mindannyian szeretnénk tudni, hova tartozunk. Addig csak a pornófilmekben látott hímtagokhoz tudtam hasonlítani a magamét. Életemben először tök normálisnak éreztem magam.
Az élet sója című alkotásba belekomponálta a saját megmerevedett péniszét is
Forrás: Jamie McCartney
Hogyan működött ez azoknál a nőknél, akik modellt álltak, pontosabban ültek?
Amikor meglátták a többi nő gipszbe öntött nemi szervét, ugyanazt a felszabadító érzést élték át, amit én. Ők is hasonló dolgokat fogalmaztak meg: „te jó ég, nem is sejtettem, hogy ekkora különbségek lehetnek”, meg ilyet, hogy „azt szeretném, hogy az enyém is úgy nézzen ki, mint az”, valaki pedig megnyugodva mondta: „most már jobban érzem magam a sajátommal”. Rájöttem, ahogy az összehasonlítás pozitív hatással volt az önbecsülésemre, és a nőkre is így hatott. A legtöbben úgy érezték, jobban el tudják fogadni önmagukat, miután szembesültek a kész művel.
Jamie McCartney
1975-ben született az angliai Brightonban élő alkotó, több művészeti ágban is aktív. Legtöbben a Nagy vaginafal révén ismerik a nevét, ami már önmagában is jelzi, hogy a meztelen emberi test ábrázolása még mindig ellentmondásos téma. A művet 400 nő nemi szervének gipszlenyomatából állította össze. A test gyakran szolgáltat inspirációt McCartney számára, műveiben az emberi létezés módjait kutatja, különös tekintettel a vallás, a szexualitás és a halál témájára. Hagyományos és újító anyagokat és eljárásokat egyaránt alkalmaz az alkotás során.
Mégis, hogy lett ebből kvázi küldetés?
Ugyanebben az időben fedeztem fel, hogy a szeméremajak-sebészet a leggyorsabban terjedő plasztikai beavatkozás Angliában. Mit mondjak, sokkoló volt a felismerés. Nem akartam a társadalom azon részéhez tartozni, amelyik arra bátorítja a nőket, hogy operáltassák át a nemi szervük egy részét, pláne úgy, hogy a legtöbb nő nincs is tisztában azzal, hogy néz ki a többi nő odalent. Úgy éreztem, művészként tehetek valamit az ügy érdekében.
A nőknek elég egyoldalú elképzelésük van arról, hogyan is kellene kinéznie a nemi szervüknek.
Mondom, a pornófilmek csak részben szolgálnak összehasonlítási alapként, és sokan éppen ezek miatt gondolják, hogy defektesek odalent. Elhatároztam, hogy készítek egy szobrot, amelyik megmutatja a nőknek, milyen sokféle lehet a nemi szervük, és hogy senkinek sem kell aggódnia a sajátja miatt.
Ezek a hölgyek önként jelentkeztek, mert izgatta őket a munkám mögött kirajzolódó cél
Forrás: Jamie McCartney
Felismertem, hogy nemcsak erőteljes és látványos műalkotást hozhatok létre, hanem ezzel a munkával megváltoztathatom néhány ember életét. Nem túl gyakran kínál az élet ilyen lehetőséget, nem?
Kik voltak a modellek, és hogyan találták meg?
A weboldalamon kerestem önként jelentkezőket videókon és hirdetésekben. Nem volt semmiféle szűrés. Nem különleges, hanem mindenféle vaginát kerestem, jobban mondva vulvát, de az nem rímel a kínai nagy falra. A „vagina” szó viszont rímel az angol „Chiná”-ra, így működik a szójáték.
Ritkán használok profi modelleket a munkám során. Ezek a hölgyek önként jelentkeztek, mert izgatta őket a munkám mögött kirajzolódó cél. A Nagy vaginafalra jelentkezők között 18-tól 76 éves korig minden korosztály képviselteti magát.
Nehéz volt meggyőzni a nőket, hogy hagyják gipszbe önteni a vaginájukat?
Amikor mindenkit a vaginájáról kérdeztem, persze őrültnek néztek. Lassan azonban az embereknek kezdett leesni, mit is akarok. Már két éve zajlott a projekt, amikor egy műsorba is meghívtak ezzel kapcsolatban. Utána őrületesen megugrott a jelentkezők száma, hetente több mint tíz nőt castingoltam.
Maga a folyamat elképesztően intim, hiszen meg kellett érintenie az alanyok nemi szervét. Könnyű volt közömbösnek maradni?
Profi művész vagyok. Éveken át dolgoztam meztelen modellekkel. Amikor alkotok, akkor alkotok. A gondolataim a munka körül keringenek, nem a meztelen test látványa köt le. Szörnyű hitelrontás lenne a részemről, ha bármelyik modell kényelmetlenül vagy szexuálisan kiszolgáltatva érezné magát.
Az én munkám pont az ellenkezőjéről szól, hogy biztonságban érezzék magukat, hogy biztosítsam őket arról, mennyire komolyan gondolom az egészet. Utána persze magamban gondolhatom azt, hogy nagyon szépek voltak. Már csak azért is, mert művészként nálam munkaköri ártalom a szépség dicsérete.
Az én műveimnek semmi közük a pornóhoz
Forrás: Jamie McCartney
Nevezhetjük erotikusnak az elkészült művet?
Nem kontrollálom a közönségemet. Vannak, akik számára már pusztán a meztelen test is erotikus. Szerintem ez lényegtelen. Az emberi testtel dolgozom, hogy létrehozzak belőle valamilyen művészi formát. Némelyik szándékosan erotikus, némelyik provokatív, némelyik egyszerűen csak humoros, némelyik viszont nagyon komoly. Ez engem mint személyt is kifejez. Ugyanakkor ostobaság lenne az erotikát kizárni. Én az emberi természetet ábrázolom. A szexualitásnak pedig komoly része van abban, ami emberré tesz bennünket.
Van bármi köze a pornográfiához?
A pornográfia más. Annak az a célja, hogy felizgasson. A pornóipar gyakran kihasználja az alanyait. Az én műveimnek semmi közük a pornóhoz, én azon vagyok, hogy az alkotásaim szépek és komolyak legyenek.
Mi volt ezzel a projekttel a célja? Hogy sokkolja a közízlést? Direkt provokatív akart lenni?
A műveim gyakran sokkolóak, és ez szándékos. Ahol fát vágnak, ott hullik a forgács. Olykor pusztítanod kell ahhoz, hogy teremthess valamit. Ha provokálhatok, és összetörhetek néhány begyöpösödött régi eszmét, akkor már jó munkát végeztem. Akkor már nem éltem hiába. Ez a műalkotás bemutatja a cenzúrába foglalt álszentséget és azt, hogy a férfiak időnként milyen borzalmasan bánnak a nőkkel.
Hogy mondhatja egy férfi egy nőnek, hogy szereti, miközben a nemi szervét kritizálja?
A férfiak, akik nem fogadják el a kedvesük nemi szervét olyannak, amilyen, gyávák. A saját elképzeléseik szerint szeretnék átszabni a kedvesük szemérmét. Itt az idő, hogy az ilyen férfiak végre felnőjenek, és abbahagyják ezt a szánalmas viselkedést.
Persze hogy provokatív vagyok. Azon vagyok, hogy megváltoztassam az ilyen idióta gondolkodást. Ezt nem lehet anélkül, hogy ne okozzunk felháborodást néhány emberben. A műveim felhívások, hogy újragondoljuk ezeket a dolgokat. Persze, ha dinoszauruszokká akarnak válni, csak rajta! Mindannyian tudjuk, mi történt a dinoszauruszokkal.
Fogadok, hogy többen nézték meg, mint bármelyik más kortárs alkotást
Forrás: Jamie McCartney
Még manapság is eléggé prűdek vagyunk, ha a genitáliákról van szó, bár az internetes oldalak tele vannak szexszel. Lehet társadalomjobbító szándékot, üzenetet tulajdonítani a Nagy vaginafalnak?
Az internetben az a legjobb, hogy a művészek az egész világnak megmutathatják a műveiket. A Nagy vaginafalat is bárki megnézheti. Így az egész emberiség a közönségem. Ez csodálatos! Fogadok, hogy többen nézték meg, mint bármelyik más kortárs alkotást. Állandó kiállításon lenne a helye egy múzeumban, mert hiába látja valaki az interneten, a személyes élményt semmi nem helyettesítheti.
A nőkre is óriási hatással volt saját nemi szervük összehasonlítása
Forrás: Jamie McCartney
Tényleg, miért nincs kiállítva valahol?
Valószínűleg a prüdéria az oka. A művészeti elit még Angliában is nagyon fél attól, hogy megbotránkoztatja a közönséget. Kevésbé liberális országokban pláne semmi esélye. Kútba esett egy japán kiállítás is, mert letartóztatással fenyegették a szervezőket. Hosszú még az út, mire
a Nagy vaginafal kikezdi a prüdériát, és lebontja az előítéleteket.
A művészvilág hogyan reagált az alkotásra?
A Nagy vaginafal számos művészt inspirált az egész világon. Már szinte saját mozgalma van a vaginaművészetnek. A művészet képes megváltoztatni a világot, ezt elhiheted! Még a mi életünkben megérjük, hogy egyre elfogadhatatlanabbá válik a nemi alapú diszkrimináció, az emberi test megmutatása pedig egyre kevésbé lesz tabu. Egyszerűen nevetséges, hogy megijedünk a nemi szervek látványától. A Nagy vaginafal előbb vagy utóbb ezen fog változtatni.
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK
http://www.origo.hu/kultura/20150519-nagy-vaginafal-jamie-mccartney.html
Boldogasszony Földje
2015-05-21 20:00:29
Szepnek lenni jo, jonak lenni szep nemetül: Schön zu sein ist gut, gut zu sein ist schön
magyartm
2015-05-21 15:10:09
Közös nyilatkozat a Regnum Marianum emlékhelyért: Közös állásponton a civilek
Munkaértekezletet tartottak május 20-án a Regnum Marianum-emlékhely megépüléséért küzdő civil szervezetek Budapesten. A Magyar Patrióták Közössége által kezdeményezett tanácskozáson a résztvevők közös nyilatkozatot fogadtak el, amelyben méltó emlékhely megvalósítását kezdeményezik a Rákosi által 1951-ben lerombolt templom eredeti helyén.
Tekintse meg képes beszámolónkat és olvassa el a nyilatkozatot!
Kattintson:
http://www.magyarpatriotak.hu/civil-nyilatkozat-regnum/
Magyar Patrióták Közössége
--------------------------------------------------------------------------------
Forrás megjelölésével szabadon terjeszthető! Köszönjük, ha továbbküldi!
E-mail: magyarpatriotak@gmail.com
Csaba
2015-05-21 14:53:43
Boldogasszony Földje
2015-05-21 10:28:43
Boldogasszony Földje
2015-05-21 10:08:47
Topi
2015-05-20 18:23:25
AZ EURÓPAI ÚNIÓ ÉS A NEMZETKÖZIEK - NEMZETKÖZI KULTÚRÁJÁNAK KABALÁJA: Thomas Neuwert /Conchita Wursth = Vagina Pénisz néven, aki szintén a nemzetköziek emberiséget elkorcsosítók minden más értéket szétroncsoló gyökereiről sarjadt.
Az emberiség szégyenére Eurovíziós Dalfesztivál műsorvezetőjének tolták előre. Mivel az európai lakosság hétköznapi embere még nem jutott el az elkorcsosulás ilyen szintjére és úton- útfélen hallani a felháborodást, egyértelmű, hogy a dalfesztivál pálmáját úgy kártyázták meg ennek az abnormális lénynek.
A végtelen aljasság kára okán nem csak a szerencsétlen, ártatlan gyermekek néznek megdöbbenve, teljes értetlenséggel az entitásra és az esetleges jól sikerült magyarázat után is maradhat felnőtt életükbe is beleszóló negatív hatásból, számtalan felnőtt viszont nem érti, nem tudja a miértet.
Az csupán alap- tény, hogy az Eurovíziós Dalfesztivál műsoránál jelezni kellene, hogy erkölcsromboló műsor, csak 18 -éven felülieknek!
A legfontosabb tény: A JÓRAVALÓ EMBERISÉG ARCÚLKÖPÉSE! Természetesen a világot behálózó bűnszövetkezet által szervezve, az anya, atya, gyermek, - a család, a nem, a rokonság, a nemzet szentségének szétverése céljából, hogy kedvükre alakíthatóbb, szeletelhetőbb, nyúzhatóbb, agymosott massza legyen az emberiség!
Nincs is min meglepődni, hiszen ez folyik idehaza is, az Orbáni- kultúrában, miként folyt az előtte is:
A „nemzeti” médiatölcséren, jól megfontolt, hosszútávú terv alapján ezerrel töltetik kormányzataink a magyarság fejébe a másságok és kisebbségek kultúráját, hogy még esélye se legyen a hunmagyarságnak a magyar sorsot- magyar kézbe venni és megszabadulni az elnyomástól és a vele járó mocsoktól.
DE NEM ÍGY LESZ!!!
Adalék, hogy Csemer Boglárka hátterében futó feliratokban szerepelt volna az aljasul, szánszándékkal legyilkolt, ártatlan gázai gyermekáldozatok hatalmas száma is, valójában ezért levetették a feliratozást.
Kőműves Géza
2015-05-20. Sopron.
Topi
2015-05-20 12:02:12
Terez
2015-05-20 00:39:24
Topi
2015-05-18 21:07:55
Köszönöm a tájékoztatását. De szeretném megjegyezni, hogy hasonló impozáns parádékat már anno dacumál is sokszor lehetett látni a TV-ben, vagy Moszkvában. A fenyegetést be is váltották ’56-ban! Érzékelni lehet, hogy Putyin szeretné megismételni Sztalin „honfoglaló” manőverét és megfélemlíteni a világot hadereje, valamint technikai felkészültsége fitogtatásával.
Eszébe sem jut visszaadni azt a 3 (azaz három) ezer darabos műkincset, amelyet Zsukov irányításával raboltak el hazánkból, de a japánok sem kapták vissza 1945-óta azt az ősi „orosz” szigetnek kikiáltott darabot, ami természetesen annyira volt orosz, mint Csap, Ungvár vagy Munkács, Lembergről sem elfelejtkezve. De nem szaporítva a szót más területek „felhánytorgatásával”, nem adtak számot a hadifoglyok , a málenkij robotra elhurcolta sorsáról vagy az ’56-os agressziójukkal hatalmas kárt okozó jóvátételi szándékukról sem. El kell ismerni ugyanakkor, hogy Putyin nagylelkűen nekünk ígérte a terjeszkedési mániájukból elorzott felvidéki magyar területek egy részét, mivel az most nem az ő tulajdonukban van (ezért könnyű szívvel lehet idegen tulajdon elígérni - átmenetileg – másoknak) , de nem kizárt, hogy a Krim-hez hasonlóan, orosz katonák jelenlétében , ott is népszavazással döntik el a hovatartozást, közel 95%-os eredménnyel (a javukra). Ezzel fenyegetik a Balti államokat is, mert kicsiny területük szűknek bizonyul számukra. Ez a terjeszkedés folyik az orosz nagy- fejedelemségek megalakulásától kezdve, a cári időkön át. Lenin, Sztalin és Hruscsov hatékony közreműködésével folytatva, a Putyinék által bekebelezett Krím félszigetig.
Nem kizárt, hogy még ön is eltöltheti napjait egy GULAG összkomfortos táborában, és elmerenghet azon, hogy jogos volt-e a „büdös lábú, bunkó amerikai tábornokok rettegése”, az illatos kapcába csavart orosz marsallok lábainak dobbantásától?
Természetesen nem akarom kisebbíteni tájékoztatásának érdemét (tartalmát), de a történelem szerény ismeretének birtokában, az érem másik oldalára is szerettem volna felhívnia figyelmét.
Befejezésként elnézését kérem a „zavarkodásért”, és minden lehető jót kívánva Önnek, tisztelettel búcsúzom:
(Prof. Dr. Bokor Imre)
Topi
2015-05-18 19:46:51
miskolcilaci
2015-05-18 18:13:27
Topi-nak.(2015-05-17 20:20:53)
Ilyeneket nem szabad írni! Édesapámmal mi volt, na azokat a régi beidegződéseket, sérelmeket szabad csak hallgatni. Engem ezért már kiporoltak egy másik „hon” lapon, de itt is kaptam, némi instrukciókkal bujtatva. Nem szabad véleményt mondani, mert itt is nagyon könnyen ellenségnek, megosztónak tarthatnak, és az eddigi tevékenységed attól a pillanattól kezdve a nullával lesz egyenlő. Baráti jó tanácsként mondom, inkább linkeket küldj be, majd el lesz döntve, hogy érdemes e beszélni róla, vagy sem. Ezzel senki világát nem sérted meg, így marad meg a látszólagos valóság(ok) minden ember számára.
Topi
2015-05-18 09:20:54
Topi
2015-05-18 06:57:00
Topi
2015-05-17 20:20:53
Még míndíg a május 9.-i Moszkvai díszszemléről kívánok néhány n a g y o n jelentős "apróságot" írni, ami viszont döntően befolyásolja a látottak megértését.
Először is a felvétel YouTube linkje:
https://www.youtube.com/watch?t=1621&v=GE023IHaCyE
Sajnos, nem lehet tudni , miért, a felvétel nem az elejétől indul, hanem a 27-ik perctől. Aki tehát csak innen nézi egyszerű rákattintással, nagyon sok minden (fontos) dologról lemarad. Az első teendő tehát, hogy a bejövő képen alul a csúszkát (a piros gömböt) "megfogjuk az egérrel" és visszahúzzuk innen a felvétel tényleges elejére, az 0-ik percre.
Ezután eltelik 7 perc, amit végig kell nézni, majd a 7' 50''- 8' 02''-ig látunk valamit, amit értelmeznünk kell.
Szergej Sojgu hadügyminisztert látjuk állni a felújított Csajkában hajdonfejjel. Ez akkor kap különös jelentőséget, ha tudjuk, hogy ez a helyszín hol van. (Még a Szemle ténylegesen el sem kezdődött). Ez a helyszín pedig, ahonnan a hadügyminiszter kocsija épp indul, egy boltív alatt van, még nem a Vörös Téren, hanem a közvetlenül mellette álló Moszkvai Nagytemplom bejárata előtt (kb. mint Pesten a Bazilika) és a hadügyminiszter azért van hajdonfejjel, mivel (katonaember így földi hatalmasságoknak sohasem ad tiszteletet, hanem tiszteleg) a templom bejárata előtt áll. Majd elindul a kocsi, és a 7' 52''- 8'01''-ig a hadügyminiszter széles gesztussal, jól láthatóan keresztet vet magára, majd felteszi a katonasapkát, kicsit igazgat rajta, és indul ki a Térre a dísszemlét megtartani. Aki római Katolikus vallású, az tudja, hogy a vallásos emberek még ma is keresztet vetnek az utcán, ha katolikus templom előtt haladnak el. A tiszteletadás pedig Istennek szól, aki fiának (Jézus) a teste a templomban jelen van az Oltáriszentségben. Tehát Istennek szól a keresztvetés. Hogy mindez így van, láthatjuk, mert miután a kocsi kigördül a boltív alól, a kamera egy pillanatra felkúszik, és akkor láthatóvá válik a boltív fölötti, ovális alakú óriás szentkép, egy ikon, ami jelzi a hely jelentőségét. - Ezek szerint az orosz ortodox vallásban is ugyanaz a gyakorlat, mint a római katolikus vallásban. És ezt tartja be itt a hadügyminszter. - Azon már meg sem lepődik az, aki az utóbbi évek politikáját figyelemmel kíséri, hogy ezt a gesztust, óriási nyilvánosság előtt, épp egy orosz hadügyminisztertől látjuk, hiszen Putyin beszédeiben ki is jelentette, hogy mára az Európai keresztény hagyományok őrzője Oroszország lett, míg Európa és az USA a nihilizmus, az erkölcsi elfajzás és fertő megtestesítőivé váltak.
2.) A katonai tiszeteltadásról.
Mivel a nálam (nem sokkal) fiatalabbak már nem voltak katonák, így le kell írjam a "kötelező katonai tiszteletadás" szolgálati Szabályzat által pontosan leírt külsőségeire vonatkozó pontokat.
Ezt általában tisztelgésnek szoktuk nevezni. Nos, a szabályszerűen végrehajtott tisztelgés leírása: a jobb kar a váll képzeletbeli egyenessel meghosszabbított irányba, oldalra mozdul, majd fölfelé lendül úgy, hogy az alkar a felkarral és az alkar a testtel egyaránt 45 fokos szöget zárjon be. Ezután a végső állapot: az alkar, a csukló, a kézfej egyetlen egyenest alkot, az ujjak zártak, és a kéz középső ujja pontosan a katonasapka simlédere fölötti szíj jobb végén lévő gombot érinti. Ha a katonán
-nincs sapka
- mindkét keze foglalt, (pl. fegyverét fogja) -
- a tiszteletadás akkor is kötelező, de azt a katona ekkor fővetéssel hajtja végre. Ez annyiban áll, hogy a fejét a megtisztelt dolog vagy személy felé fordítja, merően ránéz, fejét kissé hátraveti (az áll ilyenkor előrébb kerül) és fejét enyhén megbillenti.
A díszszemle következő részein, ahol páncélozott harcjárművek vonulnak el, pontosan megfigyelhetjük, hogy a személyzet ez mennyire precízen betartja. A jármű elején álló parancsnok mindíg sapkához emelt kézzel tiszteleg, a személyzet többi tagja pedig fővetéssel adja meg a katonai tiszteletadást, mivel minkét kezük foglalt, mert azzal a kézifegyvezetüket (géppisztoly) fogják. Ezt például a következő helyeken figyelhetjük meg:
58'33''-58'50'', 58'57''-59'00'', 59'04''-59'44'', 59'59''-1 h 00'39'' és végül a hadsereg büszkesége: az Armada tank: 1 h 01'50''- 1 h 03' 15''-ig.
Kedves Barátaim!
Mindezt szükségesnek tartottam elmondani. És ha valaki Közületek még nem nézte volna meg ezt az eseményt, ezután okvetlenül tegye meg, lehetőleg jó nagy monitoron és jó minőségű, bekapcsolt hanggal.
Baráti üdvözlettel: H. Endre